Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Δευτέρα 16 Απριλίου 2012

δεν ειναι μοτοσικλετα, ειναι πετομηχανη



Οι προσπάθειες για την κατασκευή ενός υβριδίου οχήματος (video) με δυνατότητα να κινείται αξιοπρεπώς τόσο στο έδαφος όσο και στον αέρα υπήρξαν πολλές στο παρελθόν,  - οι περισσότερες ανεδαφικές, επικίνδυνες και αποτυχημένες-  ωστόσο, μια από τις πιο πρόσφατες <><><><>
δείχνει να είναι σοβαρή,  για ένα όχημα χαμηλού κόστους που θα κινείται στο έδαφος και θα πετάει στον αέρα, χωρίς πολλούς συμβιβασμούς.
Το "πράγμα", που ακούει στο όνομα PAL-V, σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε, από την ολλανδική ομώνυμη εταιρεία, και βασίζεται σε ένα τρίκυκλο όχημα υψηλών επιδόσεων που μπορεί μέσα σε λίγα λεπτά να μετατραπεί, σε αυτόγυρο.
Μετά την πρώτη -επιτυχημένη- πτήση του PAL-V One, ή  «Personal Air and Land Vehicle», το στοίχημα πλέον είναι να μπορέσει  να καλύψει, τους κανόνες ασφαλούς χρήσης τόσο στο έδαφος όσο και στον αέρα με ένα λογικό κόστος, ώστε να μπορεί να κατασκευαστεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου