Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

...."που ειν' ο γιωργος που αγαπουσα μια φορα".....


Που έφτασε ο Καρατζαφύρερ, "ο μεγάλος ρυθμιστής"  της πολιτικής ζωής της Ελλάδας. Πριν από λίγο καιρό ήταν "πρώτο τραπέζι πίστα" στης tv τα παράθυρα, ήταν ο κύριος "εγώ.., εγώ..., εγώ..." Τώρα σέρνεται από δω και από κει εκλιπαρώντας λίγους ψήφους!!!!!   >>συνέχεια>> 

Σειρά έχει η εκκλησία, οι μητροπολίτες, οι παπάδες, το Χριστεπώνυμο πλήρωμα, οι καντηλανάφτες, οι νεκροθάφτες…….  Μετά θα δούμε, κάποια πόρτα θα χτυπήσει προς άγρα ψήφων. Ααααα να μην το ξεχάσω, George, επισκέφθηκες τον ΄Ανιθο ???, κάτι θα πάρεις και από εκεί.......
Ο καημένος ο Καρατζαφέρης, έδωσε τόσα πολλά στην πολιτική ζωή τον τελευταίο χρόνο και να η αμοιβή..... ο αχάριστος λαός δεν έδωσε ψήφο..... στο ΛΑΟΣ. ΄Εβγαλε εκτός αυτόν που για να σώσει την Ελλάδα έχασε τα πάντα, ακόμα και τον .... κουμπάρο του τον μπουμπούκο (τον αχάριστο).
Σε συνέντευξη που έδωσε στον Ευαγγελάτο του ΣΚΑΙ είπε  για τη δική του ήττα στις εκλογές και τόνισε πως "αποφάσισε να βοηθήσει την Ελλάδα και όχι τους Έλληνες". Μάλιστα, ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ δήλωσε εμμέσως ότι παρόμοια αχαριστία του ελληνικού λαού έχει υπάρξει και σε άλλες περιπτώσεις της ελληνικής ιστορίας, αναφέροντας χαρακτηριστικά το όνομα του Σωκράτη, του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη και του Ελευθέριου Βενιζέλου............
 Καλά Γιώργαρε, εις ξιφύγ........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου