Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

εχουνε αμκα και οι νεκροιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!

"οποίος δεν θέλει να ζυμώσει, δέκα μέρες κοσκινίζει" λέει ο λαός

Βρήκαν ΑΦΜ και ΑΜΚΑ σε 514.081 ...νεκρούς -Το αλαλούμ συνεχίζεται!!!!!!

Αυτό που συμβαίνει σ'αυτο το μπ@@ρδελ@κράτος είναι απίστευτο. Ο έχων λίγες γνώσεις πληροφορικής ή πιο απλά όποιος έχει δουλέψει σε μια επιχείρηση που έχει
>>>>>>>
εφαρμόσει "πελατοκεντρικο" σύστημα (όπως εγώ) καταλαβαίνει πόσο σχετικά απλό είναι όταν γεννιέται ο πολίτης να παίρνει ένα νούμερο πχ. ταυτότητας και κάτω από αυτό να κρεμιούνται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ όλες οι υπηρεσίες που θα χρησιμοποιήσει στην ζωή του όπως ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, ΑΣΦ.ΙΚΑ.κλπ,κλπ. Πέθανε ο πολίτης, ΠΕΘΑΝΑΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ.
Δύσκολο εεεεεε??? 
Μα ασφαλώς και είναι δύσκολο. Γιατί το πελατοκεντρικο σύστημα (και οποιαδήποτε άλλο, απλό στη πράξη άλλα .... δύσκολο στην εφαρμογή) για να εφαρμοστεί πρέπει να υπάρχουν πολιτικοί με αχαμνά και όχι ΑΧΜΝΑ πολιτικοί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου