Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

ενας βαλλιανατος εκτος οριων


Οι παρακάτω γραμμές ήρθαν σχεδόν με βία στο μυαλό μου καθώς το βλέμα μου έπεσε στα

πρωτοσέλιδα εφημερίδων και blogs. Δεν είμαι ομοφοβικός, σέβομαι την ιδιαιτερότητα των gay, είναι όμως ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ τους υπόθεση και μέχρι εκεί. Ενοχλούμε  αφάνταστα  όταν δημοσιοποιούν τις ιδιαίτερες στιγμές τους, τα  TVτσοντοκάναλα και λοιπά ΜΜΕ που τρέφονται από τέτοια θέματα
>>>>>>>>>
τα προβάλουν, όπως προβεβλημένο είναι και "το όλον gay tvκύκλωμα"
Γρηγόρης Βαλλιάνατος: 
"Ήμουν συνοδός ανδρών για 500 ευρώ τη βραδιά......"
"Υπάρχουν κι άλλοι gay υποψήφιοι για το δήμο της Αθήνας κι όλος ο κόσμος τους ξέρει" .......

-Βαλλιανάτε, γιατί μας πρήζεις  τα αχαμνά μας με τις καθαρά προσωπικές σου "υποθέσεις"?? 
-Γιατί πρέπει η επικράτεια να μάθει αν είσαι εκδιδόμενη ή όχι και με πόσα ευρώ τον παίρνεις?? 
-Και τώρα που το μάθαμε σε τι θα μας φανεί χρήσιμο?? 
-Και το ότι είσαι οροθετικός , δηλαδή έχεις AIDS, γιατί το ξεφούρνισες μαζί με την υποψηφιότητά σου?? Θα σε λυπηθεί το κύκλωμα και θα σου φέρουν ψηφάκια??
-Και ένας υποψήφιος δήμαρχος της Αθήνας δεν ντέπετε να λέει  ότι "Δεν γνωρίζω πως κόλλησα, ούτε... με ενδιαφέρει....", δηλαδή έχεις μεταδώσει τον ιό και σε άλλους ανυποψίαστους εραστές σου και ΔΕΝ Σ'ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ !!!!
-Και .. Βαλλιανάτε .... είσαι και μαρτυριάρης, δηλαδή  είσαι κακός πούστης, γιατί στην συνέντευξη που έδωσες δήλωσες χωρίς να σε ρωτήσει κανένας, ότι η Αθήνα έχει και άλλους  gay υποψήφιους  κι όλος ο κόσμος τους ξέρει !!!(για να μοιραστείς τα ψηφάκια??)

........ πολύ κακός πούστης, εξοργιστικά κακός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου