Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

μαζεψτε το σουργιελο συριζεοι


«…..ο κ. Άκης Τσοχατζόπουλος ήταν υπάλληλός μου και όχι εγώ εκείνου!»
Μπράβο, μπράβο Ρένα, είσαι μεγάλο νούμερο!!!!! Σε βλέπω να αντικαθιστάς επάξια τον Θόδωρο, το απερχόμενο ψώνιο της πολιτικής μας ζωής.
  Με τον τίτλο «Τι κρύβει η Δούρου» και υπότιτλο «Γιατί
>>>Συνέχεια>>>
δεν αναφέρει στο βιογραφικό της τη συνεργασία με το Ινστιτούτο του Άκη», η εφημερίδα «Δημοκρατία» αποκάλυψε ότι η υποψήφια βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ συνεργαζόταν με το Ινστιτούτο Αμυντικών Αναλύσεων (ΙΑΑ), όταν υπουργοί Άμυνας ήταν ο Άκης Τσοχατζόπουλος και στη συνέχεια, ο Γιάννος Παπαντωνίου.
Σημειώνει δε, ότι η υποψήφια βουλευτής με την Αριστερά, Ρένα Δούρου κρύβει από το βιογραφικό της τη συγκεκριμένη συνεργασία που είχε "με τη χειρότερη περίοδο διαφθοράς και παρακμής των τελευταίων δεκαετιών".
Η κυρία Ρένα Δούρου από την πλευρά της, κλείνοντας το δριμύ κατηγορώ μέσω του καυστικού άρθρου της στην προσωπική της ιστοσελίδα, έστειλε το δικό της μήνυμα στην εφημερίδα σημειώνοντας: «Η λάσπη τους γυρίζει μπούμερανγκ, τους χαρακτηρίζει και εντέλει τους... λερώνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου