Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

ο ανθιμος εβγαλε το .....ασφαιρο

"Έχω έναν φάκελο με 20.000 υπογραφές πολιτών που ζητούν να αποτραπεί αυτή η εκδήλωση κι αν δεν αποτραπεί δεν εγγυώνται τι θα γίνει" είπε..... 

"Δεν μπορούμε ένα γεγονός που είναι αμαρτία να τη δημοσιοποιούμε και να την προβάλλουμε τουριστικά. Δεν
>>>>>>>>

θέλουμε τέτοιο κόσμο" είπε ...
γυμνότης είναι αδίκημα!" είπε ...

Τάδε ... και λίγα ακόμα είπε σε πρωινή τηλεοπτική εκπομπή στον ΣΚΑΪ ο Θεσσαλονίκης Άνθιμος, σχολιάζοντας την παρέλαση των ομοφυλοφίλων (Gay Pride) που προγραμματίζεται να γίνει. 
Η φαιδρότητα δεν έχει όρια. Βγήκε στην tv πρωινιάτικα για να εκφράσει τα ανέκφραστα. 
Είπε πάλι....., αφιέρωσε ...... αναθεμάτισε....... απείλησε. Δεν φταίει βέβαια ο ΄Ανιθος, γιατί αν αυτά που λέει έμεναν στο επίπεδο των ναών, οκ, πρόβλημα αυτών που πηγαίνουν και τον ακούν. Φταίνε τα κωλοκάναλα και οι υψηλής διανόησης δημοσιογραφίσκοι, που βγάζουν στο γυαλί τον κάθε “διαφορετικής άποψης τύπο” για να πει στον ελληνικό λαό την άποψή του. 
Και μεταξύ μας 'Ανιθε, και μένα δεν μ'αρέσει αυτή η παρέλαση και σου προτείνω να κάνεις ότι και εγώ.  ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΔΕΙΣ και μαζί σου και οι 20.000 υπογράφοντες. Τώρα που το συζητάμε θυμήθηκα ότι έχω κρατημένες καμιά 15.000 υπογραφές από παλιά, τότε που ένα παρεκκλήσι έγινε  “πολυόροφος” ναός (Κυρίλλου και Μεθόδιου)......κλπ, να στις δώσω να τις κάνεις 35 χιλιάδες 
Και κάτι ακόμα, δεν ντρέπεστε οι αυτόκλητοι εκπρόσωποι του Θεού επί της γής να ντύνεστε με τέτοιο προκλητικό τρόπο?
 Αν η “γυμνότης” είναι αδίκημα η “πλουσιότης” με πανάκριβη χρυσοδιαμαντοστόλιστη “γκαρνταρόμπα” μήπως είναι έγκλημα και μάλιστα διαρκείας???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου