Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

το .... καλυτερο υπαιθριο φρουτομαγαζο


Αυτή την αθλιότητα αντικρίζεις όταν περνάς από την  Ν.Εγνατία στην συμβολή με την Βούλγαρη στην ανατολική είσοδο-έξοδο της Θεσσαλονίκης προς Χαλκιδική. Μόνιμη θέση πώλησης για κάποιους "μάγκες"  σε ένα σαράβαλο φορτηγάκι που έχει να κινηθεί τουλάχιστον 10 χρόνια και
>>>>>>>>
που χρησιμεύει ως πάγκος πώλησης  αλλά και ως ξενοδοχείο. Προφανώς είναι "αθέατο" στους αρμόδιους του δήμου Θεσσαλονίκης, της αστυνομίας, του ΣΔΟΕ (μιλάμε για τόνους φρούτα όλο το χρόνο) και οποιουδήποτε άλλου. Τόσα χρόνια κανένας δεν είναι ικανός να τους διώξει και να επιβάλει την τάξη!!!!!! 

"Τάξη", μια λέξη που σημαίνει για την πόλη  ...... καμιά πράξη. Ο καθένας κάνει ότι του "γουστάρει". Και θα μου πείτε, γιατί να μην το κάνει αφού είναι "νόμιμος πάνω από 10 χρόνια??" Σε λίγο θα έχει δικαίωμα να κάνει και χρησικτησία!!!!!! 
Δυστυχώς αυτή η μπουρδελοχώρα δεν παλεύεται με   τ ι π ο τ α,  tragic........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου