Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

ειμαστε χωρα .... τραγικη!!!!!!!!!

Κυκλοφοριακό χάος και μποτιλιάρισμα προκλήθηκε σήμερα το πρωί στον περιφερειακό,  στην περιοχή της Πυλαίας, από τα εγκαίνια καταστήματος με προσφορές προϊόντων χαμηλού κόστους.
>>>>>
Μου έλεγε το μεσημέρι ένας φίλος ότι για την διαδρομή από Δελφών & Π.Συνδίκα μέχρι τα Κωσταντινοπολίτικα έκανε με ταξί τον απίστευτο χρόνο της μιας ώρας και είκοσι λεπτά. 
Χιλιάδες άνθρωποι έσπευσαν από νωρίς το πρωί,  για να προμηθευτούν "είδη πρώτης ανάγκης", όπως χημικές τουαλέτες, ξαπλώστρες παραλίας, φορτιστές μπαταριών και άλλα συναφή είδη. Φανταστείτε αν έπρεπε να προμηθευτούν είδη απαραίτητα για τη διαβίωσή τους!!!!
Αυτά τα απίστευτα και όμως αληθινά γίνονται στην Ελλάδα, αυτά βλέπουν και οι "επιβήτορες" της Ευρώπης, αυτά βλέπει και η μέγαιρα με τον σακάτη και ζητάνε σεξ αχαλίνωτο!!!!!!

Πηγή photoreportagr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου