Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

να γιατι ξερω τι θελω

VIDEO: Περισσότερες από 4000 υπογραφές για να παραμείνει πεζόδρομος η Αγίας Σοφίας

Διαδήλωσαν σήμερα υπέρ της πεζοδρόμησης της Αγίας Σοφίας, μετά μουσικής και παιχνιδιών.
Η parallaxi που ουσιαστικά διοργάνωσε την συγκέντρωση μάζεψε ανθρώπους κάθε ηλικίας  από διάφορα σημεία της
>>>>>

Θεσσαλονίκης στο κέντρο της πόλης και ζήτησαν με τον δικό τους τρόπο να παραμείνει η Αγίας Σοφίας πεζόδρομος.
Είπαν ότι συγκεντρώθηκαν αρκετές  υπογραφές πολιτών (παιδιά έχω και εγώ μαζεμένες υπογραφές που να φάνε κι οι κότες), οι οποίοι στηρίζουν την απόφαση της διοίκησης του δήμου Θεσσαλονίκης. Οι φωτογραφίες είναι από την ΑΥΘΟΡΜΗΤΗ  γιορτή δρόμου που στήθηκε σήμερα
Για περισσότερες λεπτομέριες στην ανάρτηση της Δευτέρας 28/01/13 

http://www.politispolis.blogspot.gr/2013/01/blog-post_9363.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου