Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

ελενα ακριτα: στο διαολο εσεις κυριε τζημερε


«Να πάει στο διάβολο αυτή η απαίσια χώρα». Αυτό θα έλεγε ο επικεφαλής του κόμματος «δημιουργία, ξανά!» Θ. Τζήμερος αν ήταν στη θέση της Α. Μέρκελ., όπως ο ίδιος αποκαλύπτει >> Συνέχεια >>
στη Γερμανίδα καγκελάριο στη επιστολή που της απηύθυνε, στην οποία την αποκαλεί «Εξοχοτάτη»!!!!!!!!
«Εξοχότατη,
Σας ευχαριστούμε για τις προσπάθειες που κάνετε να προσφέρετε αίμα στην Ελλάδα…μπλα, μπλα, μπλα........"  
Η μεγαλύτερη ίσως αντίδραση από  δημόσιο πρόσωπο  ήρθε απ’ την Έλενα Ακρίτα, η οποία έγραψε στη σελίδα της στο Facebook: «Εγώ πάλι θα πρότεινα να πάει στο διάολο ο κάθε πικραμένος που την είδε πολιτικός ηγέτης ξαφνικά και στέλνει επιστολές στην  «Εξοχοτάτη» Μερκελ, όπως την αποκαλεί. Στο διάολο κι ακόμη παραπέρα. Πώς το ακούτε κ. Τζήμερε»;
Συμφωνούμε και επαυξάνουμε ..........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου