Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

ταδε εφη ο διατοντας ..... πολιτικος τζημερος


"Είμαι προδότης, γερμανοτσολιάς, μικροτσούτσουνη κομπλεξάρα"  και θα συμπληρώσουμε  ότι είσαι και πολύ μεγάλος Μ@Λ@Κ@Σ!!!!!!
Με μια επιστολή που δημοσιεύει στο προφίλ του στο Facebook ο Θάνος Τζήμερος κάνει κριτική στο πολιτικό σύστημα και σχολιάζει το εκλογικό αποτέλεσμα του κόμματος του.
Με βαριές εκφράσεις, ο πολιτικός      
>>συνέχεια>>

αρχηγός που φιλοδοξούσε να φέρει την αλλαγή και το νέο στην πολιτική σκηνή τα βάζει κατά πάντων.
Το σίγουρο ΚΑΙ ευτυχές είναι  ότι <μολις ξεκινησατε> .....<γρηγορα να εξαφανιστητε>.........
Δεν αντέχει ο τόπος και άλλα λαμόγια, εφήμερους "παίκτες" της πολιτικής, ψεύτες, βλάκες, οσφυοκάμπτες, ερπετά ............
Αυτά όμως έχει η δημοκρατία
Αααααα, ο καημενούλης  ο Γρηγόρης πάλι ..... πολιτικά άστεγος θα μείνει .........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου