Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

αυτο δεν λεγεται "φασισμος"???

**Όταν πληρώνω φόρους και χαράτσια απ τον πετσοκομμένο μισθό μου...
**Όταν δεν έχω υγειονομική περίθαλψη...
**Όταν τα παιδιά μου δεν παίρνουν βιβλία στα σχολεία, αλλά μαθαίνουν στα ακριβοπληρωμένα φροντιστήρια, αναγκαστικά.... 

**Όταν με ληστεύουν στο δρόμο μέρα μεσημέρι...
**Όταν οι φίλοι μου φεύγουν μετανάστες...
**Όταν οι γείτονές μου ψάχνουν για φαγητό στα σκουπίδια και στα συσσίτια...
**Όταν οι πολιτικοί της πατρίδας μου είναι οι πιο καλοπληρωμένοι της Ευρώπης και παρ όλα αυτά κλέβουν δημόσιο χρήμα...
**Όταν με απειλούν, και με ρίχνουν καρκινογόνα χημικά στις διαμαρτυρίες μου και με βαρανε...
**‘Οταν με σπρώχνουν στην αυτοκτονία...

ΑΥΤΟ ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ??     ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ  "ΦΑΣΙΣΜΟΣ??"             

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου