Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

εστειλαν στον βελοπουλο 12 ρομπες!!!


τις τιμάμε τις ρομπες που φοράμε! Κυριάκοοοο.... - Φωτογραφία 1
Δήλωσε ο Καρατζαφέρης για τον Κυριάκο Βελόπουλο και τους άσχημους χαρακτηρισμούς που του είχε προσάψει : "Δεν τον είπα εγώ ρουφιάνο. Απλά εκείνος είχε πει   >>Συνέχεια>> σε μια εκπομπή, όταν έφυγε ο Βορίδης και ο Άδωνις πως “εγώ θα μείνω εδώ, θα φύγω τελευταίος και κρατήστε αυτό το βίντεο αν φύγω ποτέ να με πείτε ρόμπα” και την επόμενη μέρα του έστειλαν κάποιοι φίλοι από το κόμμα 12 ρόμπες!" 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου