Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

αλλαζει η ελεγχομενη σταθμευση της θεσσαλονικης

Αλλάζει εντελώς ο τρόπος ελεγχόμενη στάθμευσης στη Θεσσαλονίκη, όπως ανακοίνωσε ο
δήμαρχος της πόλης, Γιάννης Μπουτάρης, με τα παρκόμετρα να δίνουν τη θέση τους στα... κινητά και το Internet.
Σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, με τη συμμετοχή των αντιδημάρχων
>>>>>>>
επιχειρηματικότητας και απασχόλησης Χασδάι Καπόν και καθαριότητας Θανάση Παππά, καθώς και του εντεταλμένου συμβούλου κυκλοφορίας Γιώργου Δημαρέλου, παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της μελέτης του ινστιτούτου μεταφορών (Ι.ΜΕΤ.) που αφορούν την εγκατάσταση του νέου συστήματος.
Με βάση τη μελέτη τα παρκόμετρα θα ξηλωθούν και οι οδηγοί θα χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα ή το διαδίκτυο για να ρυθμίζουν τις πληρωμές τους.
Κάθε οδηγός θα έχει έναν προσωπικό κωδικό τον οποίο θα πληκτρολογούν και θα ανανεώνουν τον χρόνο στάθμευσης και θα πληρώνουν το ποσό που τους αναλογεί.
«Θα δημιουργήσουμε ένα σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης όμοιο μ' αυτό άλλων ευρωπαϊκών χωρών», δήλωσε ο κ.Μπουτάρης, τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Περιμένουμε μεγάλες αντιδράσεις γιατί ο καθένας πιστεύει ότι μπορεί να παρκάρει όπου θέλει χωρίς κόστος».
Ο κ.Καπόν είπε στη συνέχεια «Με το νέο σύστημα η χρέωση θα γίνεται ανά λεπτό. Γιατί αν κάποιος παρκάρει 15' λεπτά να χρεωθεί όλη την ώρα; Το σύστημα θα επεκταθεί σε όλα τα δημοτικά διαμερίσματα και σύμφωνα με τη μελέτη θα βελτιωθεί κατά 20% το κυκλοφοριακό. Θα σχεδιαστούν ειδικές θέσεις για τους επισκέπτες, ενώ θα υπάρχουν και θέσεις για τους μόνιμους κατοίκους χωρίς χρέωση».


Οι οδοί
Σύμφωνα, λοιπόν, με τη μελέτη του Ινστιτούτου Μεταφορών η οποία θα τεθεί σε διαβούλευση, προβλέπεται:
στην Α' δημοτική κοινότητα: συνένωση – με κοινή κάρτα κατοίκου – των δύο περιοχών Θ1 και Θ2, Αγίου Δημητρίου, εφαρμογή βραχυχρόνιας στάθμευσης για επισκέπτες σε όλη την οδό, μετατροπή των υφιστάμενων θέσεων βραχυχρόνιας στάθμευσης σε στάθμευση αποκλειστικά για επισκέπτες και μετατροπή του τμήματος μακροχρόνιας στάθμευσης σε στάθμευση αποκλειστικά για κατοίκους.
Στην Αγίας Σοφίας (τμήμα Φιλίππου – Εγνατία και τμήμα Τσιμισκή – Λεωφ. Νίκης) οι υφιστάμενες θέσεις είναι 65 με καθεστώς ελεγχόμενης στάθμευσης και 43 χωρίς χρονικό περιορισμό. Οι θέσει που προτείνονται για τα συγκεκριμένα τμήματα της οδού είναι 107 (οι 73 για βραχυχρόνια στάθμευση επισκεπτών και 34 βραχυχρόνια για επισκέπτες υπό γωνία 90 μοιρών),
Στην Π.Π.Γερμανου (τμήμα Τσιμισκή – Εγνατία), σήμερα υπάρχουν 25 θέσεις βραχυχρόνιας στάθμευσης, 52 βραχυχρόνιας υπό γωνία 45 μοιρών, 45 μακροχρόνιας υπό γωνία 45 μοιρών και 11 μακροχρόνιας υπό γωνία 45 μοιρών. Αυτές οι θέσεις μετατρέπονται σε 25 βραχυχρόνιας στάθμευσης για επισκέπτες, 97 πάλι για επισκέπτες σε γωνία 45 μοιρών και 11 βραχυχρόνιας στάθμευσης για επισκέπτες σε γωνία 90 μοιρών
Στην Εθνικής Αμύνης (από Εγνατία έως λ. Νίκης) σήμερα υπάρχουν 35 θέσεις χωρίς περιορισμό, 22 χωρίς περιορισμό υπό γωνία 45 μοιρών, 30 μακροχρόνιας ελεγχόμενης στάθμευσης και 64 ελεγχόμενης μακροχρόνιας υπό γωνία 45 μοιρών. Οι θέσεις αυτές γίνονται 65 βραχυχρόνιας στάθμευσης για επισκέπτες και 86 για επισκέπτες υπό γωνία 45 μοιρών
Στη Μητρ. Γενναδίου σήμερα οι θέσεις είναι 34 ελεγχόμενης βραχυχρόνιας στάθμευσης και πέντε βραχυχρόνιας υπό γωνία 90 μοιρών. Αυτές γίνονται 34 για βραχυχρόνια στάθμευση επισκεπτών και πεντε βραχυχρόνιας υπό γωνία 90 μοιρών
Στη Χαλκέων υπάρχουν 24 θέσεις χωρίς περιορισμό οι οποίες μετατρέπονται σε βραχυχρόνιες επισκεπτών
Στην Ιασωνίδου, σήμερα υπάρχουν 50 θέσεις μακροχρόνιας ελεγχόμενης στάθμευσης, που μετατρέπονται σε βραχυχρόνια μόνο για επισκέπτες
Στη Δραγούμη (τμήμα Εγνατία- Ολύμπου) οι 72 υφιστάμενες θέσεις ελεγχόμενης μακροχρόνιας στάθμευσης μετατρέπονται σε βραχυχρόνιας μόνο για επισκέπτες
Στη Φιλίππου (τμήμα Δραγούμη – Βενιζέλου) οι 140 θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης γίνονται βραχυχρόνιας στάθμευσης μόνο για επισκέπτες
Στην Αγίου Δημητρίου (τμήμα Παπαζώλη-Εθν. Αμύνης) σήμερα υπάρχουν 86 θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης και 45 θέσεις χωρίς περιορισμό και γίνονται 131 θέσεις μόνο για επισκέπτες
Στην Αγγελάκη σήμερα υπάρχουν 94 θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης οι οποίες γίνονται 94 θέσεις βραχυχρόνιας στάθμευσης για επισκέπτες
Στη Β. Ηρακλείου, παραμένουν 21 θέσεις βραχυχρόνιας στάθμευσης για επισκέπτες
Στη Βενιζέλου, οι 50 θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης μετατρέπονται σε 50 θέσεις βραχυχρόνιας στάθμευσης για επισκέπτες
Στην Π. Μελά οι θέσεις βραχυχρόνιας στάθμευσης για επισκέπτες είναι 86
Στην Κ. Ντηλ, 12 θέσεις βραχυχρόνιας στάθμευσης για επισκέπτες
Στη Μητροπόλεως, οι θέσεις βραχυχρόνιας στάθμευσης για επισκέπτες θα είναι 76
Στη Β Δημοτική κοινότητα προβλέπεται εφαρμογή βραχυχρόνιας στάθμευσης στις οδούς Αναγεννήσεως με 25 θέσεις, σε τμήμα της οδού Γιαννιτσών (129 θέσεις βραχυχρόνιας στάθμευσης για επισκέπτες και 267 θέσεις ελεύθερης στάθμευσης) και στη Λαγκαδά 148 θέσεις βραχυχρόνιας στάθμευσης και 79 θέσεις ελεύθερης στάθμευσης, καθώς και άρση της απαγόρευσης στάθμευσης στην Αγίων Πάντων και εφαρμογή ελεύθερης στάθμευσης σε επισκέπτες και κατοίκους.
Στη Γ' δημοτική κοινότητα, προβλέπεται εφαρμογή της βραχυχρόνιας στάθμευσης για επισκέπτες στην οδό Αγίου Δημητρίου (139 θέσεις), εφαρμογή της αποκλειστικής στάθμευσης για επισκέπτες (130 θέσεις) στο νότιο τμήμα της οδού Κασσάνδρου (το βόρειο τμήμα της με 120 θέσεις θα δοθεί αποκλειστικά για στέθμευση κατοίκων) και εφαρμογή της αποκλειστικής στάθμευσης για κατοίκους σε όλο το μήκος της οδού Ολυμπιάδος.
Στη Δ΄ δημοτική κοινότητα, προβλέπεται να δημιουργηθούν θέσεις βραχυχρόνιας στάθμευσης αποκλειστικά για επισκέπτες στους άξονες Γ. Λαμπράκη (οι 263 θέσεις ελεύθερης στάθμευσης σήμερα γίνονται μόνο για επισκέπτες), Κλεάνθους (147 θέσεις), Μπότσαρη (63 μόνο για επισκέπτες), Διογένους (49 θέσεις μόνο για επισκέπτες), Αρτάκης (54 θέσεις μόνο για επισκέπτες), Απολλωνος (27 θέσεις μόνο για επισκέπτες)
Στην Ε ' δημοτική κοινότητα, προβλέπεται η εφαρμογή βραχυχρόνιας στάθμευσης για επισκέπτες σε βασικούς άξονες της κοινότητας όπως η 25η Μαρτίου, Μ. Μπότσαρη και η Κ. Καραμανλή.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου