Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ blog <πολιτης πολης>

 Γειά σας
Είμαι γεννημένος στην ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, πολίτης αυτής της πόλης , φανατικός κάτοικος του κέντρου της με ότι αυτό συνεπάγεται –καλό και κακό-…..



Σκοπός της δημιουργίας αυτού του blog είναι η ανάδειξη και ο σχολιασμός  των τεκταινόμενων σ΄αυτήν την πόλη με όσο το δυνατόν αντικειμενικότερο τρόπο. Δεν θέλουμε να παρέμβουμε στο έργο κανενός, αλλά και κανένας δεν μπορεί να μας στερήσει το δικαίωμα να έχουμε γνώμη, άποψη  και να την εκθέτουμε, βοηθώντας έτσι στο να βελτιωθεί έστω και λίγο η ποιότητα της ζωής μας. 
Για να βελτιωθεί θέλουμε την βοήθεια του Δήμου, της αστυνομίας και των λοιπόν αρχών αλλά νομίζουμε ότι όλοι αυτοί έχουν  και την δική μας ανάγκη, με σχόλια, φωτογραφίες και video για τα καλά  αλλά και τα κακά.
Καλή αρχή λοιπόν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου