Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

επικινδυνο καγκελο !!!

Αυτό το δολοφονικό απομεινάρι είναι από ένα κάγκελο που έκοψε κάποιο γουρούνι και δικούς του λόγους (δεν θέλω καν να διανοηθώ ότι είναι έργο υπηρεσιών του δήμου). Δυστυχώς όμως βρίσκετε εκεί και  "περιμένει υπομονετικά" ακόμα και να σκοτώσει κάποιον.  Τρέξτε
>>>>>
κύριοι του δήμου πριν είναι αργά. Βρίσκεται στη γωνία Μητροπόλεως και Δημοσθένους. Υπ' όψη ότι από εκεί  περνούν κάθε μέρα 5 με 6 άτομα της δημοτικής αστυνομίας και εγώ προσωπικά το υπέδειξα δύο φορές!!!!!
Για να βρω ποιος είναι ο κάθετος δρόμος στην Μητροπόλεως κατέβηκα μέχρι τη παραλία. Κύριε Κουράκη βάλτε καμιά ταμπελίτσα που να λέει  "οδός ......." ή φορτώστε με πρόστιμα και τα δύο καταστήματα που για ευνόητους λόγους κατέβασαν τις πινακίδες.
tragic!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου