Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

η αποτυχια της αγιας σοφιας

Διάβασα την Κυριακή ότι η ώρα της... κρίσης για την πεζοδρόμηση της Αγίας Σοφίας έφτασε, αφού μέσα στην εβδομάδα που αρχίζει αύριο θα ξεκαθαριστεί εάν θα πεζοδρομηθεί οριστικά ή όχι. 
Είναι γνωστή πια η διχογνωμία μεταξύ περιφέρειας και δήμου και ειδικά μεταξύ του 
>>>>>>
νέου μας ηγέτη !!! περιφερειάρχη κ.κ.κ.κ. Αποστόλη του αχρωμάτιστου Τζιτζικώστα (πολιτικά βεβαίως) και του φαινομενικά ισχυρού και ισχυρογνώμονα και ξερόλα αντιδήμαρχου κ.Κουράκη για το αν πρέπει ή δεν πρέπει να πεζοδρομηθεί η Αγ.Σοφίας.
Εγώ βασικά (που λεν και οι μορφωμένοι) δεν είμαι ειδικός. Άρα η άποψή μου δεν τεκμηριώνεται επιστημονικά όπως του κ. Κουράκη (λέμε τώρα). Ως μόνιμος κάτοικος όμως  του ιστορικού κέντρου της πόλης δικαιούμαι να έχω άποψη και γνώμη όπως και πολλοί άλλοι. 
Λοιπόν έχουμε και λέμε : η μέχρι σήμερα δοκιμαστική περίοδος της πεζοδρόμησης έχει στεφθεί από ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ. Δεν αξιοποιείται από κανένα εκτός από το κατάστημα "ble". Λειτουργεί από το πρωί ως πάρκινγκ, ότι ώρα του σηκωθεί του καθενός επιχ/τία φορτώνει και ξεφορτώνει, τα μηχανάκια  και τα courier κάνουν παρέλαση, οι γύφτοι με τα datsun και οι Βούλγαροι ευρω-πέοι με τα καροτσάκια της "ανακύκλωσης" .  
Κατά τα άλλα ο κ.Κουράκης βλέπει μεγάλη επιτυχία στο εγχείρημα. Και βέβαια είναι επιτυχία αφού με μιά κίνηση κατάφερε να κάνει "ματ" στην πόλη. Χώρισε το ιστορικό σε δύο ζώνες  και οι μόνοι δρόμοι για να κατέβεις από την Εγνατία στην Τσιμισκή είναι η Εθν.Αμύνης, η Αγ.Σοφίας μέσω Π.Μελά-Διαγνώνιο και η Βενιζέλου (που κυρίως τα πρωινά είναι απροσπέλαστη).
Κύριοι του δήμου ξανασκεφτείτε το. Η πόλη μας δεν έχει τέτοιες πολυτέλειες για να καταργούμε μεγάλους δρόμους. Ξεπεράστε τους εγωισμούς του κ.Κουράκη και δώστε ξανά στην κυκλοφορία την Αγ.Σοφίας με σωστή και αυστηρή αστυνόμευση. 
Εμείς οι κάτοικοι του κέντρου είμαστε μαζί σας αλλά να τολμήστε να κάνετε αλλαγές σαν αυτές που είπε κάποιες φορές ο κ. Μπουτάρης, δηλαδή πλήρης αποκλεισμός το ιστ.κέντρου από Ι.Χ αυτοκίνητα, μεγάλα πάρκινγκ περιφερειακά του κέντρου κ.α.... 
Αλλά μέχρι τότε αφήστε μας να ζούμε με καλύτερες για μας συνθήκες

1 σχόλιο:

  1. Καθώς έψαξα λίγο το blog σας κι είδα και την ανάρτησή σας για την Κοπεγχάγη, μου δημιουργήθηκε η απορία, γιατί ένας πολίτης κοινωνικά ευαισθητοποιημένος, που ονειρεύεται μια καλύτερη πόλη, αρνείται την πεζοδρόμηση της Αγ. Σοφίας; Καθώς δεν κατοικώ στη Θεσσαλονίκη για να έχω καλύτερη άποψη, κατέληξα στα παρακάτω συμπεράσματα που θα ήθελα να μου σχολιάσετε. Φανταζομαι πως δεν θα ήσασταν αντίθετος σε μια "Κοπεγχαγιοποίηση" της πόλης σας. Και μ' αυτό εννοώ προτεραιότητα στον πεζό, τον ποδηλάτη και μετά το ΙΧ. Δε θα σας πείραζε η πεζοδρόμηση όχι ενός, αλλά πολλών δρομων, ανα αυτό ήταν ενταγμένο σ' ένα συνολικό σχέδιο-πλάνο, που θα έκανε την πόλη ανθρώπινη, βιώσιμη. Φαντάζομαι δε θα σας πείραζε η καθολική απαγόρευση ΙΧ, στο κέντρο, αρκεί να γινόταν σταδιακά, με οργάνωση δίνοντας εφικτές λύσεις για τους μαγαζάτορες και τους κατοίκους. Φαντάζομαι σας ενοχλεί οποιαδήποτε πεζοδρόμηση, στην οποία επιτρέπεται το πάρκινγκ ή υπάρχει ανοχή στους παραβάτες. Φαντάζομαι ότι αντιτίθεστε στα αποσπασματικά μέτρα, χωρίς πλάνο, όραμα και συνολικό σχεδιασμό. Είναι έτσι, ή είναι άλλοι οι λόγοι σας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή