Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

parklets : μια ενδιαφερουσα ιδεα για τις πολεις μας

Μια ενδιαφέρουσα ιδέα που θα μπορούσε κατά την γνώμη μου να εφαρμοστεί και στην Θεσσαλονίκη αλλά και σε άλλες μεγάλες πόλεις είναι τα parklets.


Τοποθετούνται σε δρόμους ήπιας Κυκλοφορίας( δηλαδή σε δρόμους που τα οχήματα δεν μπορούν να αναπτύξουν 
>>>>>>
μεγάλες ταχύτητες) και καταλαμβάνουν 1-2 και περισσότερες θέσεις στάθμευσης ανάλογα πως είναι χωροθετημένες οι θέσεις στάθμευσης οριζόντια ή κάθετα. Ορισμένα parklets ή parkmobiles όπως λέγονται διαφορετικά μπορεί να είναι προσωρινά ή μόνιμα. Στην ουσία συνδυάζουν καθίσματα-πράσινο δημιουργώντας μια αστική όαση. Μάλιστα στο Σαν Φρανσίσκο υπάρχει η Park(ing) day όπου διαμορφώνονται πολλά τέτοια parκlets για συγκεκριμένες μέρες, το παράδειγμα αυτό το έχουν ακολουθήσει πολλές πόλεις ανά τον κόσμο γιορτάζοντας τις δικές τους Park(ing) days.

Στην Θεσσαλονίκη ιδανικά σημεία για χωροθέτηση τέτοιων εγκαταστάσεων θα μπορούσαν να είναι οι δρόμοι όπως Παύλου Μελά, Παλαιών Πατρών Γερμανού, Αγίας Σοφίας (Στο κομμάτι κάτω από την Προξένου Κορομηλά) στην Καρόλου Ντηλ και στην Κομνηνών, Στρατηγού Καλάρη, στην Γούναρη (στο τμήμα κάτω από την Μητροπόλεως), Σβώλου κ.α.
Επίσης ανάλογα με τις προδιαγραφές και τον σχεδιασμό έχουν την δυνατότητα να μετακινούνται σε άλλα σημεία της πόλης.
 
( Από  http://www.skyscrapercity.com
http://thessalonikimesaapoeikones.blogspot.gr )



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου