Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

και αλλος "αγιος" σε παροξυσμο


 Έχει γίνει  πλέον "παράδοση" και θέλει κάθε χρόνο να δημιουργούνται αντιδράσεις από μητροπολίτες σχετικές με τις καρναβαλικές εκδηλώσεις. Έτσι  τηρήθηκε και φέτος, λίγο μετά το άνοιγμα του Τριώδιου από τον
>>>>>>
Μητροπολίτη Κεφαλληνίας Σπυρίδωνα (ένα ακόμα αυτόκλητο εκπρόσωπο του Θεού)  ο οποίος ζητά την απόσυρση καρναβαλικού άρμα που  που είδε στο ίντερνετ !!!!! 
Ο εν λόγω "αγιος"  έστειλε επιστολή στον δήμαρχο για να διαμαρτυρηθεί για άρμα που θα παρελάσει στο Ληξούρι, δηλώνοντας ενοχλημένος επειδή «διαπομπεύεται το Χριστός» ….. άκουσον, άκουσον του Ρίο ντε Τζανέιρο. 
"Εξυβριστική η αφίσα που εμφανίζει τον Χριστόν με τα χέρια ανοιχτά επάνω από την ημίγυμνη χορεύτρια δια κάθε χριστιανικήν ομολογίαν ........" και διάφορες ακόμα παπαριές και μπουρδολογίες.

<Θεε μου μεγαλοδυναμε που'σαι ψηλα εκει πανω
...........................
ριξε λιγακι μυελο στα "ακατοικητα των αγιων σου" εδω κατω>

Πηγή: www.lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου