Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

με το ζορι παρουσιαστρια κανουν την αταλαντη


Ανθή Σαλαγκούδη των 3.500 ευρω μηνιαίως  (ναι η άγνωστη κόρη του γνωστού  μπαμπά της) η πολυΑτάλαντη "περσόνα"(μάσκα κατά τον Γιουνγκ), που βάλθηκαν  στην ΕΡΤ να την κάνουν  με το ζόρι παρουσιάστρια
Είναι γεγονός πως η εκπομπή "Μεσογείων
>>>>>>
136" δεν απέδωσε τα αναμενόμενα σε ποσοστά τηλεθέασης και είναι  προφανές πως δεν μπορεί να αντέξει τον ανταγωνισμό στην σημερινή της μορφή.
Και ήδη μιλάνε για αλλαγές με πρώτη το να μείνει μόνο η Ανθή Σαλαγκούδη ....... Θεέ μου μαγαλοδύναμε......
Κύριε (τρόπος του λέγειν) Λάτσιε, γιατί πρέπει με  δικά μας λεφτά να κάνετε καριέρα εσύ, αυτή αλλά και κάθε άλλη παρόμοια ατάλαντη και γελοία περίπτωση??
Αλλά οι μαλάκες πληρώνουμε μέσω της ΔΕΗ για να κάνουν "πάρτι" διάφοροι τυχάρπαστοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου