Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

ε π ι τ ε λ ο υ ς, ενας πολιτικος που εχει ..... αμελετητα


 Αυτόν τον απίθανο πολιτικό άνδρα επέλεξε ο Ελληνικός λαός για   πρωθυπουργό πριν δύο χρόνια. 

Τον αποστάτη, τον γυρολόγο, τον άνθρωπο που άνοιξε τις πύλες  της Β.Ελλάδας και μας ήρθαν όλοι οι ...... ξενιτεμένοι Έλληνες από
τις γείτονες χώρες (τυχαία οι περισσότεροι ήταν στις φυλακές!!!).
Τον άνθρωπο που ο λόγος ήταν, είναι και θα είναι (εις τους  αιωνας των αιωνων, αμην) "συμβολαιο", τον μουσικό  -παίζει ακόμα το όργανό του- , τον εγγονό της Π.Δέλτα, η οποία βλέποντας πολύ  
μπροστά έγραψε το διήγημα "ο τρελλαντώνης" μου
 Αυτός λοιπόν ο τύπος οδηγεί αυτό το κάρο, συγνώμη  αυτή τη χώρα στην ανάπτυξη, στον εκσυγχρονισμό, στην ευμάρεια. 
Αυτός με στελέχη σαν τον Φαήλο, τόν Άδωνη, τον Γιακουμάτο (γαμώ την παναχαϊκή μου) , τον σωσία του Τέρη Χρυσού, τον τσεκούρι κλπ,κλπ (είναι και πολλοί γαμώ πολ.αν) θα μας βγάλουν απο το σκοτεινό τούνελ!!!!!!!!
Για όλα αυτά   δ ο ξ α σ τ ε    τ ο ν  





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου