Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

μεγαλη επιτυχια , κι ας αργησε και ……μερικα χρονια



Γράφει ο Γιάννης Π.
Πολλά πολλά συγχαρητήρια την κυβέρνηση Παπαδήμ(ι)ου και των συνεργατών του, εξαιρετικοί όλοι, ένας και ένας διαλεγμένοι (πχ Βορίδης,αδιάβαστος,συνδικα-ληστής, ο μακελάρης κ.α.) !!!!!!
Εντόπισαν (λένε) 200.000 παράνομες συντάξεις. Αυτό θα πει αποτελεσματικότητα. Αυτό θα πει <><><><>
υπευθυνότητα. Ρε οι άνθρωποι έχουν @ρ.....@ και το αποδεικνύουν.
Ο υπεράνθρωπος υπάλληλος της  goldman sachs  κατάφερε, ότι δεν κατάφεραν όλες οι δημοκρατικά εκλεγμένες κυβερνήσεις πασοκονουδουλας. Μπράβο σας, εύγε  κ.Πρωθυπουργέ. Οι ιθανεγείς αυτού το τόπου σας ευχαριστούμε που μας σώσατε  και μας σώνετε * κάθε μέρα και πιο πολύ (αλήθεια είναι, η σύνταξή μου μειώθηκε κατά 750 ευρω, αλλά και πάλι με ........ σώσατε γιατί είχα γίνει ................ υπερκαταναλωτικός). Και πάλι ευχαριστίες, πολύχρονος ........... 

Τώρα γιατί εμένα κάτι μου λέει ότι και μετά τις εκλογές, πάλι Παπαδήμο θα έχουμε, με  υπουργό οικονομικών Σαχινίδη (μεταξύ μας σιχαμερό άτομο) ??
*σώνω=αποτελειώνω= στα τσακίδια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου