Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

τσεκουρης VS αδιαβαστος


Αν νομίζει κανείς ότι η κόντρα Βορίδη - Χρυσοχοϊδη για την Αμυγδαλέζα δεν υπάρχει επειδή δεν συνεχίστηκε στο υπουργικό συμβούλιο είναι γελασμένος.Η διαμάχη των δυο υπουργών της ίδιας κυβέρνησης καλά κρατεί. Φρόντισαν και οι δυο να την συντηρήσουν βγαίνοντας <><><><>
από αυτό και σε πηγαδάκια με δημοσιογράφους.
Ο κ.Χρυσοχοϊδης, είπε: "Αν θέλει ο Βορίδης να πάει να πάρει τα κοντέϊνερ οικίσκους, ας πάει να τα πάρει".
Η δήλωση μεταφέρθηκε στον κ.Βορίδη ο οποίος δεν άφησε τίποτα να πέσει κάτω.
Είπε στους δημοσιογράφους: "Αν το κάνω αυτό, είναι παράνομο. Δεν μπορεί να λέει τέτοια πράγματα ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη. Αν αρχίσει ο καθένας να κάνει οτι θέλει, να στείλω εγώ δηλαδή φορτηγά να μαζέψουν τα κοντέινερ τότε τι θα κάνουμε, νταηλίκια;" Ζήτησε μάλιστα παρέμβαση του πρωθυπουργού στο θέμα για να δοθεί λύση.
Πηγή newsit

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου