Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

μπλεξανε τα μπουτια τους ......... παπαδημουλης-δριτσας στο <συριζα>

«ΤΡΙΚΥΜΙΑ ΕΝ ΚΡΑΝΙΩ»  και ΠΛΗΡΗΣ  ΑΣΥΝΕΝΝΟΗΣΙΑ  ΤΩΝ...12  ΣΥΝΙΣΤΩΣΩΝ...!!!                                    

Προσέξτε κόμμα πού παριστάνει την Αξιωματική Αντιπολίτευση (δηλ.για το γάιδαρο καβάλα....) και έχει στόχο (άν έχει) να Κυβερνήσει και την Ελλάδα (...μ'ένα όνειρο τρελό, όνειρο απατηλό...)
Νέο κρούσμα ασυνεννοησίας προκάλεσαν οι
>>διαβάστε παρακάτω>>
διαφορετικές δηλώσεις για τα όσα συνέβησαν στην Ύδρα από τους Δρίτσα και Παπαδημούλη!

Ο Θ. Δρίτσας σε άλλο μήκος κύματος από αυτό του Δημήτρη Παπαδημούλη, ο οποίος υποστήριξε πως «το δίκιο του Υδραίου φοροφυγά, μου είναι απεχθές» ...... "ο Δρίτσας δεν είναι αρμόδιος για την οικονομική πολιτική μας- Όταν βρεθούμε έχω να του κάνω αρκετές παρατηρήσεις!!!!" 

Ο Βουλευτής Α’ Πειραιά και Νησιών του ΣΥΡΙΖΑ, Θοδωρής Δρίτσας χαρακτήρισε «σώου επίδειξης αυταρχισμού» τα γεγονότα της Ύδρας.
Πάρτους στο γάμο σου να σου πουν: «........ και του... χρόνου»...!!
Θα θέλαμε να μάθουμε  ποια «γνώμη» έχουν ο... Σκουρλέτης με τον Βούτση...!!!


Πηγή politiko safari




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου