Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

ειμαι απογοητευμενος απο τις προσπαθειες τον ελληνων δηλωσε το "ημιαιμο γουρουνι"

Ρέσλερ: Είμαι απογοητευμένος από τις προσπάθειες τον Ελλήνων
Όχι και τόσο… ικανοποιημένος εμφανίστηκε ο υπουργός Οικονομίας της Γερμανίας Φίλιπ Ρέσλερ για τις προσπάθειες της Ελλάδας να εφαρμόσει τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις.
Σε συνέντευξή του στο εβδομαδιαίο
>> συνέχεια>>
περιοδικό Focus, <the Half-Blood bastard pig> τονίζει ότι «δεν έχω πια ψευδαισθήσεις» και συνεχίζει λέγοντας ότι «πρότεινα με τις γερμανικές επιχειρήσεις μια ολόκληρη σειρά μέτρων για την ελληνική κυβέρνηση. Οι Έλληνες ανταποκρίθηκαν ελάχιστα στις προσφορές μας». 
Υπάρχει κάποιος "Ελληνας" πολιτικός που να έχει  @ρχιδι@ και να πει στο ημίαιμο γουρούνι να πάει να "να να να..."
Πηγή star.gr






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου