Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Σάββατο 7 Απριλίου 2012

σημερα θα επρεπε να εγκαινιαζουμε το μετρο...


Ιστορική επέτειος για τη σύχρονη Θεσσαλονίκη των ...καθυστερήσεων


Ήταν Παρασκευή 7 Απριλίου 2006 και στην Αθήνα, υπογραφόταν η σύμβαση του μετρό και η παραχώρηση της κατασκευής του στην κ/ξ των εταιρειών ΑΕΓΕΚ–IMPREGILO–ANSALDO T.S.F.–SELI–ANSALDOBREDA.
Ένα έργο που θα "δημιουργούσε 3.000 θέσεις εργασίας και θα έδινε ανάσα στην ανεργία της Θεσσαλονίκης" (εσείς τις είδατε;), θα τελείωνε σε 6- 6,5 χρόνια. 
Τα 6 χρόνια πέρασαν και....

Μετρό δεν βλέπουμε. Μόνο λαμαρίνες, που φυλάκισαν την πόλη για 6 χρόνια και κατέστρεψαν ένα σωρό επιχειρήσεις.
Δεν ξεκίνησαν καν, οι εργασίες στους 4 από τους 13 σταθμούς (Τέρμα, Νέα Ελβετία, Βούλγαρη και Πατρικίου, ενώ στους υπόλοιπους, απλά παιδεύονται).
Έτσι, δεν συμμεριζόμαστε την αισιοδοξία του Γιάννη Μαγκριώτη, ότι θα τελειώσει το 2015.

Αναδημοσίευση από TaXalia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου