Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Κυριακή 1 Απριλίου 2012

ο παραλογισμος σ΄ολο του το μεγαλειο

Να τι σημαίνει όταν λέμε «της εκδιδομένης επί χρήμασι  γυναικός το σιδηρούν κιγκλίδωμα»  και κατά  το λαϊκότερον «της πουτάνας το κάγκελο»

       Ο Σαμαράς διέγραψε την Ντόρα επειδή ψήφισε ΝΑΙ στο Μνημόνιο, ενώ η γραμμή του κόμματος ήταν ΟΧΙ.
       Μετά διέγραψε 21 βουλευτές του επειδή ψήφισαν ΟΧΙ, ενώ η γραμμή της ΝΔ ήταν ΝΑΙ.
       Στη συνέχεια κάποιοι από τους διαγραφέντες είχαν επαφές με την Ντόρα για να ενταχθούν στον Δημοκρατικό Συναγερμό, που έλεγε ΝΑΙ στο μνημόνιο, ενώ αυτοί είχαν διαγραφεί επειδή είπαν ΟΧΙ.
       Η Ντόρα που συζητούσε το ενδεχόμενο ένταξης στο κόμμα της αυτών που ψήφισαν ΟΧΙ, ενώ η ίδια έλεγε ΝΑΙ, κατηγόρησε τον Σαμαρά για πολιτική σχιζοφρένεια.
       Ο Σαμαράς τώρα μαζεύει πίσω αυτούς που ψήφισαν ΟΧΙ, ενώ έπρεπε να ψηφίσουν ΝΑΙ


Αν αυτό δεν είναι σχιζοφρένεια , τότε τι είναι ???
Και αυτούς τους απίστευτους τύπους τους ΕΧΟΥΜΕ εκλέξει, ψηφίζουν  νόμους και με  απλά λόγια έχουν τις ζωές μας στα χέρια τους. 
Αυτά τα ρεμάλια σε λίγες μέρες θα ξαναζητήσουν την ψήφο του ελληνικού λαού !!!!!  
Να  θυμηθούμε εκείνη τη μέρα ότι   ΕΜΕΙΣ  ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ

Μου το έστειλε η φίλη μου η Σοφία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου