Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Κυριακή 1 Απριλίου 2012

αμα ο ανθρωπος εχει ονειρα !!!!!!!! ο καϊμενος

"Το χειρότερο σενάριο είναι να μην μπορεί να σχηματιστεί βιώσιμη κυβέρνηση. Και τότε θα είναι αναπόφευκτη η προσφυγή σε νέες εκλογές. Από ανάγκη , όχι από δική μου επιλογή" επισημαίνει ο κ. Σαμαράς σε συνέντευξή του στην Καθημερινή της Κυριακής.
Ο ίδιος εκτιμά πάντως πως τελικά θα υπάρξει αυτοδύναμη κυβέρνηση. "Είμαστε στόχος πολλών, και μέσα στην Ελλάδα διότι θέλουμε να τα αλλάξουμε όλα και να ξεβολέψουμε πολλούς. Πολλές φορές και από παράγοντες εκτός Ελλάδας διότι ξέρουμε να διαπραγματευόμαστε το δημόσιο συμφέρον. Για αυτό και θα κερδίσουμε την αυτοδυναμία." λέει ο κ. Σαμαράς.
Το χειρότερο σενάριο είναι ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛ.Α (παλιά.......) και νυν της ΝΟΥ-ΔΟΥΛΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου