Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

φραπεδακι στο παρκο

Είναι γνωστό τοις πάσι ότι  η πόλη μας στερείται αστυνόμευσης για πολλούς και διάφορους λόγους, κυρίως  όπως επειδή η δύναμη σε προσωπικό και στις δύο αστυνομίες είναι ελλιπής. Και επειδή φυσιολογικό είναι να κουράζονται πολύ (άρχισαν και οι ζέστες), κάπου-κάπου βρίσκουν οι άνθρωποι μια σκιά για να ξεκουραστούν, όπως οι κύριοι και οι κυρίες της φωτογραφίας. Πήγαν να πιούν το φραπεδάκι  τους σε ένα καφέ ενός πάρκου. Ε εντάξει και τι έγινε θα μου πείτε. Ασφαλώς και δεν θα το σχολιάζαμε αν........κάθισαν τα παιδιά στις 10.45 και έφυγαν στις 13.30!!!!!!! Και επί πλέον, αυτοκίνητα και μηχανάκια παρκαρισμένα μέσα στο πάρκο, μηχανάκια που έκανα βόλτες μέσα στο πάρκο...... Ρε παιδιά, καμιά αστυνομία??? 
Για να εξηγούμαστε, δεν έχουμε τίποτα προσωπικό ή μη με τους συγκεκριμένους ανθρώπους. Δυστυχώς τα έχουμε με την νοοτροπία, τον τρόπο διοίκησης, τον τρόπο ελέγχου, τον εφησυχασμό και τον γραψαρχ....σμό. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου