Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Κυριακή 20 Μαΐου 2012

μια φορα και ενα metro ………


Μια φορά και ένα metro ……… θα κατασκευαζόταν σε μια πόλη που την έλεγαν Θεσσαλονίκη, (είχε και διάφορα παρατσούκλια…. φτωχομάνα, νύφη του βορά, συμπρωτεύουσα.....) <><><><>
μια πολύ μεγάλη υπόγεια  στοά-τούνελ, μέσα στην οποία θα έβαζαν κάτι βαγόνια  για να μετακινούνται οι πολίτες. Αυτό το <πράμα>  στα πολιτισμένα κράτη το λένε metro ………..
Δυστυχώς η ανικανότητα σ’αυτόν τον τόπο είναι καθεστώς. Κύριε Μαγκριώτη (ο υπουργός  με τα μεγάλα λόγια χωρίς ίχνος προσφοράς) τι έγινε πάλι??? Απαλλοτριώσεις είστε ΑΝΙΚΑΝΟΙ να κάνετε, με τον ΄Ανιθο είστε ΑΝΙΚΑΝΟΙ να τα βρείτε (σας έχει κουτουπώσει όλους), είστε ΑΝΙΚΑΝΟΙ (και αυτό αφορά όλη την πολιτική εξουσία) να συνεννοηθείτε και να επιβληθείτε στην αρχαιολογική υπηρεσία. Αλλά ήσασταν και ΑΝΙΚΑΝΟΙ  να σκεφθείτε  και το αυτονόητο, ότι όπου και να σκάψεις στην Θεσσαλονίκη 99,99% θα βρεις αρχαία!!!!!! Δύσκολο, εεεεεεεεε

Υπενθυμίζεται ότι το μετρό προβλεπόταν να ολοκληρωθεί τον Οκτώβριο του 2012. Το έργο πήρε παράταση για το 2013, μετά για το 2014 και ακολούθως για το 2015.
Οι γνώστες λένε ότι με τα σημερινά δεδομένα, αν δεν υπάρξουν νέα απρόβλεπτα δεδομένα και άλλες δυσάρεστες εκπλήξεις, το ρεαλιστικό σενάριο είναι το υπόγειο μέσο σε σταθερή τροχιά της Θεσσαλονίκης να λειτουργήσει το 2017.
Εσείς αν το δείτε να λειτουργεί πριν από το 2025……. στείλτε μου ένα  mail …………

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου