Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

νεα προεδρο εχει η ετ3

Η αξιοκρατία και πάλι νίκησε!!!! ΄Εψαξαν είν' η αλήθεια πολύ τελευταία τα λαγωνικά του κωλοτούμπα πρωθυπουργού για να βρουν ένα γαλάζιο κομματό.... παιδο, ένα  άτομο άξιο (κατ' εκτίμηση), όμορφο (αντικειμενικά), ηλικιακά νέο (είναι γεγονός) που λόγω προσόντων (αναμφισβήτητα) θα έπαιρνε   >>>>>>
τα προεδρικά ηνία της ΕΤ3 από τον πράσινο  πεπαλαιωμένο πλέον Πασόκο.

Το γαλάζιο λοιπό παιδί της νουδούλας που βρέθηκε για να παίξει αυτόν τον σημαντικό ρόλο στα ραδιοτηλεοπτικά δρώμενα της Θεσ/νίκης, είναι η ξανθιά δικηγόρος από τα Γρεβενά κ.Άννα Ευθυμίου. ΄Εχει πέραση απ΄ότι φαίνεται  στο γαλάζιο στρατόπεδο και γιαυτό εξελέγη  δημοτική σύμβουλος με την παράταξη Γκιουλέκα στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές. 
Και εδώ έρχεται η δική μου γνωριμία (τηλεοπτική λόγω tv100) με την όμορφη ΄Αννα. Παρακολουθώντας σχεδόν όλες τις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου (είναι θέμα βίτσιου), την εν λόγω πλέον πρόεδρο της ετ3 την έχω κατατάξει ανάμεσα στα τρία θηλυκά "λάχανα" ( γιατί έχει και κάτι αρσενικά βλήματα!!!!) που έχει ο λαχανόκηπος  του κ.Γκιουλέκα!!!!!
Θα μου πείτε, υποκειμενική η άποψη. Καμιά αντίρρηση, απλά καταγράφω αυτό που εγώ αντιλαμβάνομαι και εισπράττω από την μονίμως έχουσα απορίες κ. Ευθυμίου ....... 
Good luck Madam President

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου