Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

"ανιθος" ... απ΄ολα ειχε ο μπαξες (και παλι)

΄Οταν δίνει ο ΄Ανιθος Θεσ/νίκης συνέντευξη είναι μια..... έως και πολλές απολαύσεις. Κάτι έχει να πει "για τα πάντα όλα". ΄Οπως : >>>>>


* ".... όμως πρέπει να γίνει η άφιξη της κυρίας Μέρκελ υπό συνθήκες οι οποίες προσιδιάζουν στην παράδοσή μας για τη φιλοξενία. Να τιμάμε την ελληνική φιλοξενία". Αλίμονο παππούλη, αν δεν φερθούμε καλά στην μέγαιρα ..... πάει χαθήκαμε......
* Ήμουν υπέρ της ένταξης στην Ε.Ε. από την αρχή. Ναι στην Ευρώπη αλλά όχι να υποταχθούμε και να διαλυθούμε, έχω πει από την αρχή. Οπωσδήποτε πάσι θυσία όμως να ανήκουμε στην Ευρώπη. Ανατολίτης με δυτικές επιρροές !!!!!, μοντέρνος και σύγχρονος
* Δεν υπάρχουν χρήματα στις μητροπόλεις για να φορολογηθούν. Όλα τα ακίνητα που κατέχουμε μητροπόλεις και οι κεντρικές οικονομικές υπηρεσίες έχουν φορολογηθεί.  Και τα δικά μας έχουν φορολογηθεί πολλάκις και πλιστάκις, αλλά συνεχίζουν. Και εμείς δεν έχου άγιε '"παγκάρι" δηλαδή ζεστό καθημερινό χρήμα  α φ ο ρ ο λ ό γ η τ ο. Και μια που το θυμίθηκα, με εκείνα τα χρυσοδιαντοκέντητα άμφια και τις χρυσοδιαμαντοστόλιστες  μήτρες και κουμπούρια έκανες τίποτα.... ενωώ για τους φτωχούς, άστεγους, ανασφάλιστους κλπ,κλπ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου