Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

εικονες απο τα καλαμπαλικια (δημοκρατια το λεν καποιοι) για το πανηγυρι της θεσσαλονικης

Σήμερα είναι  ακόμα μια μέρα που η "αύρα" της δημοκρατίας μου έδειξε και πάλι τα δόντια της.  Χθες οι ανόητες χαμηλές πτήσεις των F16, σήμερα  >>>>>>
η μπλοκαρισμένη  Θεσσαλονίκη καθώς οι αστυνομικές αρχές και όχι μόνο έχουν κλείσει όλους τους κεντρικούς δρόμους της πόλης για να απολαύσουν  ο Παπούλιας και ο υπόλοιπος "θίασος σκιών" το πανηγύρ. 
Στην αίθουσα του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος, στο κτίριο της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών, σε λίγη ώρα θα τελεστεί ο επίσημος εορτασμός της ημέρας του Πολιούχου  Αγίου Δημητρίου, της επετείου της απελευθέρωσης της πόλης και του έπους του ’40. Οι αστυνομικοί έχουν διακόψει την κυκλοφορία στη Λεωφόρο Νίκης, την Παύλου Μελά και την Εθνική Αμύνης.
Άντε βοήθειά μας ..........


Πηγή φωτο Seleo.gr News

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου