Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

αγανακτηση για τις μαλακιες της πολεμικης αεροποριας

Όλοι  κοιτούσαν τον ουρανό της Θεσσαλονίκης,  ΟΧΙ από θαυμασμό αλλά από αγανάκτηση για το ΒΛΑΚΩΔΕΣ και ΗΛΙΘΙΟ εγχείρημα
Δυο ιπτάμενοι της πολεμικής μας αεροπορίας κάνοντας μάλλον δοκιμαστικές πτήσεις εν όψει της στρατιωτικής παρέλασης της 28ης Οκτωβρίου, έβαλαν    >>>>>
τους Θεσσαλονικείς να παρατηρούν τον ουρανό επί 20 λεπτά.

Με δύο F 16 πραγματοποιούσαν χαμηλές πτήσεις, λούπινγκ και βυθίσεις, πάνω από το Λευκό Πύργο, σπάζοντας δυο φορές το φράγμα του ήχου, κάνοντας τζάμια σπιτιών να τρίζουν και συναγερμούς αυτοκινήτων να χτυπούν. 
Συνέβη επίσης και ένα τραγικό γεγονός που έτυχε να είμαι αυτόπτης μάρτυρας. Σκυλάκι μάλλον ράτσας  pinscher έπεσε από μπαλκόνι  πολυκατοικίας στο κέντρο της πόλης την ώρα που συνέβαινε το ηλίθιο εγχείρημα.
Θερμά συγχαρητήρια  στους ΗΛΙΘΙΟΥΣ που το εμπνεύστηκαν .........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου