Όχι στη μονοδρόμηση της Μπότσαρη και Συνδίκα και στους ποδηλατόδρομους της Μ. Αλεξάνδρου και Νίκης
Και μετά απαιτούμε να γίνουμε "ευρωπαϊκή πόλη". Περάσαμε δίπλα και δεν ακουμπήσαμε!!!
Ευρω-ΠΕΟΙ είμαστε μόνο στα λόγια.
Στη
χθεσινή συνεδρίαση της Μητροπολιτικής Επιτροπής, στην Αντιπεριφέρεια
>>>>>
Θεσσαλονίκης, πραγματοποιήθηκε ενημέρωση για τη διαδικασία έγκρισης
κυκλοφοριακών μελετών και ρυθμίσεων από τους Διευθυντές Τεχνικών Έργων
της ΠΚΜ Αλέξανδρο Μήλιο και της Αντιπεριφέρειας Θεσσαλονίκης Αλέξανδρο
Καϊλή (πατέρας της γνωστής Εύας, τον οποίο διόρισε ο Διονύσης Ψωμιάδης σε μια θέση-κλειδί για την περιφερειακή ενότητα Θεσσαλονίκης, προς εξυπηρέτηση αλλήλων με στόχο τα... ψηφουλάκια και όχι μόνο).
Για το αίτημα μεταφοράς του ποδηλατοδρόμου της Λεωφόρου Νίκης από το πλακόστρωτο στο οδόστρωμα
που έχει υποβάλει ο δήμος Θεσσαλονίκης, οι υπηρεσιακοί παράγοντες
τόνισαν ότι η αρνητική απάντηση που έχουν δώσει υπαγορεύεται από το
γεγονός ότι :
1) Υπάρχει θέμα ασφάλειας για τους ποδηλάτες οι οποίοι από το
υπερυψωμένο πλακόστρωτο θα είναι υποχρεωμένοι να κινούνται στο οδόστρωμα
και να είναι άμεσα εκτεθειμένοι στην κοινή κυκλοφορία των οχημάτων
2) Εξαιτίας της αντικειμενικής αδυναμίας του Δήμου να
αστυνομεύσει την παράνομη στάθμευση στη μία λωρίδα της Λ. Νίκης, η
προτεινόμενη μεταφορά του ποδηλατοδρόμου θα οδηγούσε στην απώλεια μιας
λωρίδας κυκλοφορίας για τα οχήματα και ουσιαστικά θα άφηνε τη Λ. Νίκης
με μία λωρίδα κυκλοφορίας, αυξάνοντας την ήδη πολύ μεγάλη επιβάρυνση της
κυκλοφορίας, καθώς αποτελεί τον κύριο άξονα διέλευσης από τη δυτική,
στην ανατολική Θεσσαλονίκη
Για το αίτημα δημιουργίας ποδηλατοδρόμου στη Μ. Αλεξάνδρου
και την αρνητική απάντηση που έχει δοθεί, ανέφεραν ότι υπάρχει σοβαρό
θέμα ασφάλειας για τους ποδηλάτες καθώς θα κινούνται δίπλα σε οχήματα τα
οποία αναπτύσσουν πολύ μεγάλες ταχύτητες, χωρίς να υπάρχει μέριμνα για
την ασφάλειά τους, ενώ επίσης δημιουργείται πρόβλημα στα σημεία των
στάσεων λεωφορείων .
Τέλος, για το θέμα των μονοδρομήσεων στις οδούς Μ. Μπότσαρη και Π. Συνδίκα,
τονίστηκε ότι το θέμα δεν τέθηκε ευθέως από το δήμο αλλά μέσω το Μετρό
και εκφράστηκε η αρνητική εισήγηση της ΠΚΜ στο συγκεκριμένο αίτημα,
καθώς αυτό θα δημιουργούσε τις προϋποθέσεις για αύξηση της παράνομης
στάθμευσης και γιατί με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις αδρανοποιούνται
κρίσιμες οδικές αρτηρίες.
Πηγή seleo
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου