Με σλόγκαν "Many
stories, one heart", δηλαδή πολλές ιστορίες, μία καρδιά παρουσιάστηκε το
νέο brand name, το νέο τουριστικό σήμα της πόλης από τον Οργανισμό Τουριστικής
προβολής και Marketing Θεσσαλονίκη
Το
λογότυπο και σήμα κατατεθέν της πόλης είναι μια πολύχρωμη καρδιά αποτελούμενη
από διάφορες ψηφίδες που συμβολίζουν τις διαφορετικές ιστορίες και αφηγήσεις
της Θεσσαλονίκης.
Όπως
τόνισε ο δήμαρχος της πόλης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού, Γιάννης
Μπουτάρης στόχος είναι η ανάδειξη της νέας τουριστικής ταυτότητας της πόλης στο
εξωτερικό. Πρόσθεσε πως η Θεσσαλονίκη ξεφεύγει από τον μνημειακό της χαρακτήρα.
"Δεν ξεχνάμε το Μέγα Αλέξανδρο, αλλά θα αντιμετωπίζεται ως ένα σημαντικό
στοιχείο της μεγάλης ιστορικής διαδρομής της πόλης", πρόσθεσε.
Το νέο τουριστικό σήμα της
πόλης θα παρουσιαστεί επίσημα στο εξωτερικό την ερχόμενη Πέμπτη σε έκθεση του
Βελιγραδίου, ενώ μετά τους δημοσιογράφους θα παρουσιαστεί και σε όλους τους
φορείς της πόλης. Όλοι οι δήμοι και οι φορείς της Κ. Μακεδονίας θα υιοθετήσουν
το σήμα σε όποια προωθητική ενέργεια προβαίνουν στο εξωτερικό.
Πηγή salonicanews
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου