Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Ταδε εφη το παιdι



Τι ξεστόμισε πάλι το παιdί, τι έμπνευση ήταν αυτή που είχε χθες στην ομιλία  του στην Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ !!!!!
"Προοδεύω σε διεθνείς διαδικασίες και προβάλλω τις ελληνικές θέσεις" είπε με έμφαση ο Γιώργος Παπανδρέου , υπερασπιζόμενος παράλληλα την επιλογή να ταξιδέψει στην Κόστα Ρίκα και το Ισραήλ. "Θεωρώ προσωπική μου τιμή το ότι ηγούμαι της Σοσιαλιστικής Διεθνούς" είπε χαρακτηριστικά και επιτέθηκε σε μέσα ενημέρωση για "ισοπεδωτική και εύκολη κριτική"

"Έλεος με την εύκολη απαξίωση των πάντων" είπε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, δείχνοντας την ενόχλησή του για την κριτική που δέχεται. Επιμένοντας να μιλά σε πρώτο πρόσωπο είπε ότι "εγώ έχω καθήκον να δουλεύω για την Ελλάδα των ονείρων μας". "Εγώ δεσμεύομαι να συνεχίζω ανά την υφήλιο να προβάλλω την Ελλάδα" τόνισε.

Γιατί κ. πρόεδρε φέρνετε τα μέλη, τους φίλους και γενικά τους ψηφοφόρους σας -όσοι  σας έχουν μείνει  ( 9% !!! είναι δυνατόν !!!)- σε τόσο δύσκολη θέση? Πιστέψτε είναι πολύ δύσκολο σαυτούς , σε όλους μας  να σας ακούμε και ακόμα χειρότερα να σας βλέπουμε και να μην μπορούμε να σας  έχουμε  face to face, για να σας δείξουμε  και εμείς την......... ευγνομωσύνη μας  για  όσες αλήθειες  μας είπατε και για όσο καλά κάνατε  για μας εσείς και οι υπουργοί σας τα δύο τελευταία χρόνια.......
Γιατί κ.πρόεδρε  σβήσατε το όνειρο ενός 40% + του Ελληνικού λαού και καταφέρατε σχεδόν να διαλύστε  το κόμμα του πατέρα σας??????? 
Κύριε Παπανδρέου, ποσώς  μας ενδιαφέρει η ........ προσωπική σας τιμή..... και η Ελλάδα των ονείρων σας...... 
΄Αντε  στο καλό ....... και πάρτε μαζί σας  και τα γκαρντάσια σας, θα μας κάνετε μεγάλη χάρη. 
Κάντε και  ένα καλό γιαυτήν την χώρα............

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου