Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

η παρασταση του θεατρου δημοτικο συμβουλιο θεσσαλονικης


Καταπληκτική η παράσταση του Θεάτρου Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης και σήμερα, όπου έκαναν και πάλι ντου  οι 8μηνίτες συμβασιούχοι. Πρωταγωνιστές της σημερινής παράστασης Ο "τρελαμένος", ο "κωλοτούμπας", ο "τεπμελχανάς" και τα "κωλόχαρτα".

Μεγάλη ένταση επικράτησε  και στη σημερινή συνεδρίαση . Ο Δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης είπε στους  πρώην συμβασιούχους της καθαριότητας που ζητούν βεβαίωση ότι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες. <Εμείς βεβαιώσαμε ότι οι θέσεις είναι πάγιες και διαρκείς όχι οι άνθρωποι που τις καλύπτουν>. <Και να σας προσλάβουμε η πάρεδρος δεν πρόκειται να εγκρίνει το κονδύλιο και δεν θα πληρωθείτε ποτέ> .  Αναφερόμενος μάλιστα στα ψηφίσματα που έχουν εκδοθεί από το Σώμα είπε: <Τα ψηφίσματα είναι κωλόχαρτα έτσι κι αλλιώς για τις διάφορες αρχές>. Η φράση αυτή προκάλεσε την αντίδραση του Κώστα Γκιουλέκα ο οποίος είπε: <Δήμαρχε τι είναι αυτά που λέτε; Θα τρελαθούμε εδώ μέσα; Κωλόχαρτα τα ψηφίσματα; Εγώ προσέχω που βάζω την υπογραφή μου>. <Κύριε Γκιουλέκα έτσι κι αλλιώς τρελαμένος είστε> απάντησε ο Δήμαρχος και πρόσθεσε απαντώντας στην έντονη αντίδραση του επικεφαλής της αντιπολίτευσης: <Προφανώς η διαγραφή σας από τη ΝΔ σας έχει ζαλίσει>. Η φράση αυτή εξόργισε τον Κώστα Γκιουλέκα, ο οποίος είπε: <Εγώ Δήμαρχε έχω μια ξεκάθαρη πολιτική πορεία.  Αν εσείς είστε κωλοτούμπας και θέλετε να πηγαίνετε από το ΚΚΕ στη Σπίθα, στη Δράση και μετά να στηρίζεστε από το κυβερνόν κόμμα, είναι πρόβλημα δικό σας>. <Κύριε Γκιουλέκα, αν εσείς είστε κολλημένος σε μια παράταξη, είναι επιλογή σας. Εγώ ξέρω τη θέση μου ως πολίτης, δεν έχω πολιτική καριέρα> απάντησε ο Γιάννης Μπουτάρης.
Στη συζήτηση ενεπλάκη και ο πρ. πρόεδρος των εργαζομένων στο Δήμο Ηλίας Μανουσαρίδης, ο οποίος ζήτησε φωνάζοντας από τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου να μπει στο θέμα. <Σταμάτα ρε τεμπελχανά που δεν έχεις δουλέψει στη ζωή σου, σήκω και φύγε απ΄εδώ> φώναξε ο Παναγιώτης Αβραμόπουλος και οι τόνοι ανέβηκαν. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου