Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

να γιατι εχουμε ...... τ ι π ο τ α.......


Είναι ένα δείγμα για τους λόγους που σ΄αυτό το μπουρ....κράτος δεν γίνετε τίποτα.... Διαβάστε το


<Το χρόνιο αίτημα του δήμου Θεσσαλονίκης να μπορεί να κατασκευάζει υπόγειους χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων κάτω από κοινόχρηστους χώρους προκειμένου να αντιμετωπιστεί το μείζον πρόβλημα της δημιουργίας νέων χώρων στάθμευσης γίνεται αποδεκτό μετά από πολλές δεκαετίας.
Τη διαβεβαίωση ότι έχει ολοκληρωθεί η σχετική διαδικασία προκειμένου η παραπάνω ρύθμιση να ενσωματωθεί σε νομοσχέδιο που θα κατατεθεί σύντομα στη Βουλή έδωσε στο δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη, ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης, κατά τη συνάντηση τους στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του ΣΑΣΘ.  Στη συνάντηση υπογράφτηκε επίσης προσύμφωνο Προγραμματικής Σύμβασης με την οποία ανατίθεται στο δήμο Θεσσαλονίκης η μελέτη και κατασκευή των τεσσάρων νέων λεωφορειολωρίδων που πρόκειται να κατασκευασθούν εντός των ορίων του δήμου. Στο δήμο Θεσσαλονίκης ανατίθεται επίσης και η αρμοδιότητα για τη συντήρηση των λεωφορειόδρομων που βρίσκονται εντός των ορίων του. Η οριστική σύμβαση θα υπογραφεί μετά την έγκρισή της από το Δημοτικό Συμβούλιο. Το κόστος κατασκευής των τεσσάρων νέων λεωφορειολωρίδων εκτιμάται σε 550.000 ευρώ και θα χρηματοδοτηθεί εξ ολοκλήρου από κοινοτικά προγράμματα.>


Τι σκατά ζητάμε λοιπόν από τους δημάρχους του κάθε δήμου?????????? 
Πως είναι δυνατόν να γίνουν έργα σε μιά πόλη, όταν όλα πρέπει να τα εγκρίνει ένας, δύο ....... άσχετοι στην Αθήνα ????
Ας πούμε λοιπόν ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ...

Πηγή  seleo.gr  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου