Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

σημερα θα μαθουμε απο τους "ειδικους" γιατι ....παθαμε


 Όσοι αντέχετε  τις σκληρές σκηνές και δεν υπερβαίνετε τα όρια της υπομονής,(για να μήν σπάστε την tv σας το λέμε), δείτε σήμερα στις 23.00 στον Σκαϊ την εκπομπή Νέοι Φάκελοι, τους λόγους για τους οποίους φτάσαμε στα μνημόνια και σύντομα στα μνημόσυνα...... 
Θα αναλύσουν την κατάσταση  κ.κ.κ.κ. Αλογο(μου)σκούφης, Χριστοδουλάκης, Παπαντωνίου, Παπαθανασίου και ο προσωπικός σύμβουλος-επικοινωνιολόγος (του κώλου) του πρώην πρώην πρωθυπουργού (Μπουχέσα) , Λούλης  στο επίθετο........  Θα δώσουν συμβουλές ΑΥΤΟΙ που φέρουν την μεγαλύτερη  ευθύνη για την κατάντια της Ελλάδας!!!!!. 

Δυστυχώς όμως για μας, τους κοινούς θνητούς, ΑΥΤΟΙ κυκλοφορούν ... ανάμεσά μας!!!!
Και δεν ξεχνάμε, όποιον δούμε σε απόσταση βολής να τον ...... ΧΑΙΡΕΤΑΜΕ.....δεν πρέπει να είμαστε ανάγωγοι, εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου