Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

ποποπο!!!!! τι θα κανουμε τωρα ???

 Η είδηση σοκάρει!!!!!!. 
<Παραιτήθηκε> ο Παπουτσής......... ο υπουργός Προστασίας της Φαγάνας του Μπόμπολα στο Οβριόκαστρο Κερατέας. Και τι θα κάνουμε τώρα??? Πόσο θα αλλάξει η ζωή μας χωρίς αυτόν??? Αμείλικτα ερωτήματα που θα ακολουθούν τα βήματά μας !!!!
Πάει  και αυτός για  να αφοσιωθεί στο ευγενές έργο της υποψηφιότητάς του για την προεδρία του ΠΑΣΟΚ. Με τέτοιες σοβαρές  υποψηφιότητες το κίνημα θα χρειαστεί ηλεκτροσόκ.  
Ε ρε γλέντια που έχουμε να κάνουμε, τι μ@λ@κία έχουμε να δούμε και ν'ακούσουμε........ 
Εγώ προσωπικά ανυπομονώ για το πότε θα έρθουν  εκείνες οι μαγικές στιγμές !!!!!!! 
΄Εχω αγοράσει : αβγουλάκια, ντοματούλες ώριμες, γιαουρτάκια (μέχρι 3% λιπαρά, μήπως κάποιος κάνει δίαιτα, εεεεε), αύριο θα πάω πάλι στην λαϊκή, κάτι καλό θα βρώ !!!!
Και δεν ξεχνάμε, όποιον δούμε σε απόσταση βολής να τον ...... ΧΑΙΡΕΤΑΜΕ.....δεν πρέπει να είμαστε ανάγωγοι, εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου